vrijdag 27 oktober 2017

Pur vlekken verwijderen

Kan er alleen mechanisch af. Er is geen enkel oplosmiddel, dat die Pur -schuim kan verwijderen , zonder de muur zelf aan te tasten of je handen. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit hier van af kan krijgen ? De beste methode om het schuim te verwijderen , is met speciaal ontworpen. Dit kan door de PUR - Pistolenreiniger AA2van illbruck te gebruiken.


Hoe verwijder je eigenlijk vlekken in kleding doordat er wat verse PUR schuim op is gekomen?

Om de pur te verwijderen gebruik je een scherp stanleymes of iets wat daarop lijkt. Op die manier kun je zelf op een figuurlijke manier het purschuim verwijderen. Info over pur verwijderen. Resultaten van zoekmachines! Wij hebben op onze vloer (keramische tegels) hier en daar wat gespoten pur gemorst.


Ik had nooit gedacht dat ik die er nog zou kunnen afkrijgen. Naar aanleiding van problemen met PUR schuim heeft Bameco een techniek en apparatuur ontwikkeld die PUR verwijderen in kruipruimtes veel gemakkelijker maken. Beste forumleden, Bij een klus heb ik PUR schuim op mijn polyester dek gemorst.

Chemifor Inox Reinigingspasta verwijdert mineraalaanslag, roest, kalk, siliconen en organische vlekken. Gebruik bij tere weefsels ook wat pure alcohol. Ik heb geprobeerd het er zo goed mogelijk af. Op een verse vlek kan je best zo snel. Op ongekleurde stoffen kan je bleekwater gebruiken om de vlek te verwijderen.


Onze aluminium ramen vertonen aan de binnenkant verschillende gele vlekken , waarschijnlijk restanten van pur -schuim. Altijd lekker, een reep chocolade of bonbons. Polyurethaan kan ook worden aangewend als. Maar het kan voor vervelende vlekken in je kleding zorgen.


Zó verwijder je chocoladevlekken in een handomdraai. Vlekken verwijderen uit kleding. Als moeder ben ik wekelijks bezig met het verwijderen van vlekken uit kleding.


Niet altijd even makkelijk maar ik kan inmiddels. Ik denk dat over vlekken al vele boeken vol zijn geschreven. Toch hoor je zo hier en daar wel eens een tip over het verwijderen van een vlek , die je in geen enkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.