dinsdag 12 december 2017

Geoliede vloer schoonmaken groene zeep

Hoogstaande kwaliteit parket vloeren met de laagste prijs. Bekijk onze uitgebreide collectie Vloeren. Ik heb een geoliede houten vloer ,. Dat is tenminste niet zo aggressief als allesreiniger maar niet zo duur. Heb eerst andere reakties afgewacht.


Weet niet of het zo hoort, zoals ik het doe!

Ik stoom mijn geoliede - vloer en soms dweil ik hem met wat olie of veel groene zeep. Ik ga ervan uit dat u een geoliede vloer heeft schoongemaakt met groene zeep. Welk onderhoud vraagt mijn geoliede houten vloer ? Gebruik ook geen groene zeep. Sterker nog met alleen water schoonmaken van de houten vloeren zal. Vond u dit nuttige informatie?


Dit harde vuil schuurt over uw vloer en zal op den duur krassen en slijtageplekken op uw vloer veroorzaken. Info over geoliede vloer schoonmaken.

Resultaten van zoekmachines! Dan de vloer schoonmaken met water. U kunt speciale natuurzeep voor vloeren gebruiken, maar groene zeep opgelost. Een geoliede vloer beitsen zal niet meer. Groene zeep is geschikt voor.


Vervolgens kan je met een uitgeknepen spons tafelblad en tafelpoten schoonmaken. Alle Vloeren vind je op beslist. Bestel simpel en snel jouw vloeren online. Vloeronderhoud voor geoliede vloeren bij Cavallo Floors in. Er wordt vaker gezegd dat je een natuursteen vloer moet schoonmaken met groene zeep.


Een paar keer je houten vloer schoonmaken met water en azijn zal niet schadelijk zijn. Schoonmaken met groene zeep geeft een vettig laagje op je vloer en op den duur. En hoe zit dat met een geoliede houten vloer ? Hout kan je beter niet met groene zeep schoonmaken , het kan wel tegen zeep ,. Wat je allemaal kunt schoonmaken met groene zeep ? Dat lees je in dit artikel!


Het onderhoud van uw geoliede vloer.

Olievloeren moeten regelmatig met zeep worden gereinigd en hebben het eerste jaar soms nog wat extra onderhoudsolie of -pasta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.