vrijdag 3 augustus 2018

Fixing spray

Voor 20u besteld: morgen in huis. Make up tegen de scherpste prijs. Spreek ons aan in de chat.


Als ik één product moet noemen dat vaak is aangevraagd om te reviewen, is het deze wel: de Etos Make-up Fixing Spray. Boozy Cosmetics en veel meer. Elke dag gebruik ik een fixing spray en deze.

Vele aanbiedingen bij bol. Fixing sprays koop je eenvoudig online bij bol. Gratis retourneren dagen. Spray deze Essence Keep It Perfect! De lichte, transparante, verfrissende spray legt een.


Je wil graag dat je make-up de hele dag mooi blijft zitten. Dan moet je echt fixing spray leren kennen. De ultieme finishing touch! Ik ben dol op fixing spray en gebruik daarvoor graag de Vitamin Complex van Hannah, alleen nu deze op was besloot ik eens naar de ingrediënten te kijken van o.

Kies voor de beste basis voor make-up met onze primer en gebruik de fixing spray voor een langdurig resultaat. Matteert de huid en minimaliseert imperfecties! De micro textuur beschermt. De fixing spray , ook wel setting spray genoem is de finishing touch die je gebruikt na het opbrengen van je make-up.


De spray zorgt ervoor dat. Vandaag heb ik een poepsimpele DIY voor jullie. Ik verbaasde me namelijk enorm over de prijzen die sommige merken durven vragen voor een fixing spray. Als je wil dat je make-up langer mooi blijft zitten, raad ik altijd een basis én een fixing spray aan. Van beide heb ik al heel wat varianten getest en vandaag.


Hélemaal van de tropische kokosgeur? Oh, dan ga je hier écht van houden! Etos heeft sinds kort haar hele make-up assortiment onder handen genomen en alles voorzien van een prachtige nieuwe verpakking. Maar niet alleen de verpakkingen zijn.


De long lasting spray van Etos is helemaal budget proof en doet wat het moet doen. Er zit wel alcohol in de setting spray en hij is geparfumeerd. De hype over fixing sprays heb ik nooit echt begrepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.