donderdag 25 oktober 2018

Bykay doek

Voor 22u bestel morgen in huis. Op zoek naar een peuter draagzak? De beste Bykay producten uit meer dan webshops. Bekijk ons uitgebreide assortiment ByKay.


Alle draagdoeken en draagzakken van ByKay zijn 1 ergonomisch en stoer!

Hippe draagdoek voor vrouwen én mannen! Wij verzenden alle pakketten iedere werkdag na 22:uur! Draagdoek kopen of vergelijken? Grootste collectie merken. Vrijwel alles uit voorraad leverbaar!


Vele aanbiedingen bij bol. Met de ByKay Ringsling Draadoek kun je je kindje tot maximaal kg comfortabel dragen op je heup. Je kindje zit in een goede ergonomische houding in deze geweven.

De Stretchy Wrap Deluxe van ByKay is een fijne rekbare draagdoek. ByKay AquaCarrierWil jij je baby óók in het zwembad of onder de douche heerlijk dichtbij je dragen en ook nog je handen vrij hebben? De draagdoek ByKay is echt super. Naast het feit dat u zelf kunt bepalen wat er op komt te staan zijn deze draagdoeken ook nog eens van een zeer hoge kwaliteit.


De doek kan gebruikt worden vanaf de geboorte tot kilo. Mijn kindje vond het niet fijn om gedragen. Bijna nieuwe draagdoek van bykay ( mei tai) Super mooie en nette draagdoek van het sterke merk bykay. Het gaat om de mei tai doek. Dit is een hele mooie manier om je.


Ik heb deze doek nu jaar en ik gebruik hem met veel plezier. Mijn eerste ervaring met de Bykay. Toen ik de doek geleverd had gekregen en uitpakte moest ik wel wennen, de doek voelde nogal hard en stug aan. Ergonomische draagdoeken Achteraf betalen Webshop keurmerk Betrouwbaar. Had toen ook nog geen geweven doeken.


Nu bij mijn tweede zoontje. Ik heb de Aqua Carrier met veel plezier uitgeprobeer ik heb al wel veel ervaring met de ‘gewone’ draagdoek van ByKay. Allereerst onder de douche.

Nog zo’n fashionable draagdoek: de BYKAY Denim is een cool item waarmee je heel goed voor de dag kunt komen. In deze geweven draagdoek draag je. Met de bykay draagdoek kunt u echt gezien worden samen met uw kindje.


Rekbare doek van ByKay - kleur grijs OPGELET: Als je kiest voor verzending, hou dan rekening met de transporttijd (24u op werkdagen binnen BE). Bent u op zoek naar een ByKay draagdoek? Bij Baby-dump bent u aan het juiste adres voor o. De uv werende draagdoek die met je meegaat onder de douche en naar het zwembad. ByKay Woven Wrap Deluxe draagdoek maat minty grey.


Pure Baby Love draagdoek maat roze. Een rekbare draagdoek rekt, zoals de naam al zegt, een beetje mee. Hierdoor is de doek niet geschikt voor als je kind zwaarder is dan zeven kilo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.