woensdag 11 september 2019

Overzetplinten plaatsen

Eigen Montageteam mogelijk, Bestel Nu! Ruim Assortiment plinten voor een scherpe prijs. Ik ben op dit moment Laminaat aan het leggen bij mij thuis. Dat lijkt allemaal te gaan lukken.


Ik heb plak plinten en overzetplinten gekocht.

In dit onderdeel van Mijnkluswijzer. Er zijn verschillende soorten plinten die u kunt gebruiken. Altijd al willen weten hoe je overzetplinten bevestigd? Dan kan dit blogbericht je zeker goed van pas komen.


De MDF renovatieplinten zijn overzetplinten. Ze zijn te plaatsen over de oude standaard bouwplint. De achterzijde van deze plinten zijn voorzien van een ruime uitsparing.

Ik mag binnenkort weer een poging gaan wagen om overzetplinten te gaan monteren. Wat ik me kan herinneren van de vorige keer is dat ik de plinten niet recht op de. Heb jij een soortgelijke klus?


Plaats hem dan op Werkspot. Bovendien bieden ze ook plaats voor kabels. Overzetplinten kunnen gewoon over de oude plinten heen geplaatst worden. Zo spaar je heel wat werk uit! Goedkope vochtwerende MDF overzetplinten.


Verkrijgbaar in verschillende afmetingen en uitsparingen. Ideaal indien huidige plinten niet of moeilijk te verwijderen zijn. Qua hoogte is de overzetplint ok, alleen bij rechtop plaatsen haalt tie de muur niet. Dan heb je -denk ik- de verkeerde plinten! De video en het stappenplan laten zien hoe je eenvoudig zelf plinten bevestigt.


Geef je vloer een mooie afwerking met rondom plinten! Bij de wederopbouw van de woningbouw na de Tweede Wereldoorlog, werden in de huizen plinten gebruikt van goedkoop materiaal. Onze overzetplinten worden voor u op maat gemaakt.

Zo zal de overzetplint altijd over uw huidige plint passen. Niet alleen met handige tips, maar ook met het juiste materiaal, zoals een verstekzaag om je plinten goed te plaatsen. Keuze uit veel verschillende afmetingen.


Een ongekend groot assortiment, zeer scherpe prijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.